Információ és házirend

Tisztelt Vendégeink! Kérjük Önöket, hogy zökkenőmentes pihenésük érdekében az alábbiakban foglaltakat szíveskedjenek tudomásul venni, illetve betartani.

Check in – Check out információk

A szobákat érkezési napon 14:00 órától biztosítjuk. A távozási napon a szobát 11:00 óráig kérjük elhagyni. Kérjük, hogy korábbi érkezési szándékát szállodánk részére e-mailben vagy telefonon legyen kedves előre jelezni. Távozás napján tartózkodásuk meghosszabbítására van lehetőség, amennyiben aznap nem érkezik vendég a szobába.

Hosszabbítási díj: 14:00 óráig 5.000 Ft , 18:00 óráig 10.000,-ft /szoba. A szálloda elhagyása esetén a mágneskártyát a kártyatartóval együtt kérjük a szállodaportán leadni.

Távozás napján a fürdő kijelentkezést követően 2000 HUF / fő áron vehető igénybe, ez idő alatt a szobában elhelyezett fürdőköpeny és törülköző is használható, amennyiben ép állapotban visszakerülnek szállodánk recepciójára a használatot követően.

Szobakulcs

A vendégek regisztrálásakor szobakulcsként mágneskártyát kapnak, amelyhez a bejelentőlap pontos kitöltése szükséges.

Látogatók

A szállodai szobákban csak a portán regisztrált vendégek tartózkodhatnak, kérjük látogatóikat a hallban szíveskedjenek fogadni.

Kisállatok

Kisállatokat szállodánk tematikus szobáiba tudunk csak fogadni!

3 900 Ft /éj áron.

Alapszolgáltatásaink

Vendégeink részére a szobaár a szálláson kívül az alábbiakat tartalmazza: reggelit vagy félpanziós ellátást, belépőt az Aquasziget Élményfürdőbe (nyitvatartási időben korlátlan fürdő és wellnessvilág használat), fürdőköpeny és törölköző bekészítést, a játszókuckó használatát, parkoló használatát, Wi-Fi elérhetőséget az egész házban.

Biztonság

Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy a szobában hagyott értéktárgyaikért szállodánk nem vállal felelősséget. Kérjük, értékeiket a szobai széfben legyenek kedvesek elhelyezni, amennyiben ott nincs elég hely szállodánk recepciós széfjében tudják hagyni megőrzésre.

Étkezés

A félpanziós éttermi szolgáltatás érkezési napon vacsorával kezdődik, az elutazási napon reggelivel végződik. A főétkezési idők: reggeli 7:00-10:00 óra között, az ebéd nem időhöz kötött, igény szerint áll a vendégeink rendelkezésére, a vacsora 18:00-21:00 óra között. A büféasztal kínálatát kérjük, csak az étteremben fogyasszák.  12:00 – 15:00 között a la carte étlapról fogyaszthatnak a vendégek. Konyhánk kínálatát a hotel látogatói is igénybe vehetik térítés ellenében. Ételallergia: Szállodánkban laktózmentes, gluténmentes és vegetáriánus étkezési lehetőséget tudunk biztosítani. Kérjük Vendégeinket, hogy speciális étkezési igényüket érkezés előtt jelezzék felénk.

Egyéb fogyasztás

A szálloda területén az alapszolgáltatáson felül fogyasztott ételek és italok szobaszámlára terhelhetőek. Nem a szállodában vásárolt ételt, italt csak és kizárólag a szállodai szobában fogyaszthatja a vendég, a berendezés megóvása mellett. A berendezésben okozott minden kárt a vendégnek kell megtérítenie.

Egyéni elektromos készülékek

A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni, kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket üzemeltetni tilos. Vasalási vagy mosatási igényüket a szálloda recepcióján jelezhetik.

Tűzvédelem

A szálloda tűzvédelmi szabályzatát minden Vendég köteles betartani.

Dohányzás

A szálloda egész területén tilos a dohányzás! Dohányzó vendégeink szállodánk bejáratától 5 méterre vagy bár teraszunk kijelölt területén gyújthatnak rá.

A vendégek nyugalma

Kérjük, hogy tartsák tiszteletben a többi vendég nyugalmát és hangoskodással azt ne zavarják. Különös tekintettel figyeljenek egymás nyugalmára 22:00 óra után.

A hotel értékei

Berendezési tárgyakat és textíliákat (pl. plédet, törölközőt, stb. ) a szállodából kivinni tilos!

Távozás a szobából

Kérjük Vendégeinket – a szobából való távozásuk előtt – győződjenek meg arról, hogy a vízcsapok ne maradjanak nyitva, a mágneskártyát pedig szíveskedjenek a fali tartóból kihúzni, áramtalanítva ezzel a szobát.

Hibajelentés

Kérjük Vendégeinket, hogy a szobában tapasztalt mindennemű meghibásodást a szálloda recepcióján haladéktalanul szíveskedjenek jelezni.

Károkozás

Gondatlanságból vagy szándékosan okozott kárt a szálloda az okozóval megtérítteti.

Kérdése van?

További szolgáltatásainkról és azok igénybevételéről a szálloda recepciója ad felvilágosítást. Bízunk abban, hogy a pihenésre szánt idejük az elvárásaiknak megfelelő, örömteli és zavartalan lesz.